UMAWIAJĄC WIZYTĘ W SALONIE StylowyPUPIL I POZOSTAWIAJĄC PSA/KOTA POD MOJĄ OPIEKĄ KLIENT AKCEPTUJE WSZYSTKIE PUNKTY REGULAMINU ORAZ CENNIK Salonu groomerskiego StylowyPUPIL.
Regulamin Salonu groomerskiego StylowyPUPIL (aktualna wersja z dn. 05.11.2024 r.)
1. Usługi świadczone w Salonie StylowuPUPIL to: komercyjna pielęgnacja psów i kotów (kąpiel, strzyżenie/trymowanie/wyczesanie, higiena – uszy, pazury, kleszcze, gruczoły okołoodbytowe). Ponad to: kosmetyczne czyszczenie zębów (przy pomocy ultradżwięków, bez narkozy), trening na bieżni kondycyjnej dla psów, masaż relaksacyjny, terapia muzyczna, wycinanie i ozdabianie wzorków oraz drobna koloryzacja (np. wyciętych wzorków, uszu, koncówek ogona). Oferujemy również specjalnie zorganizowane pierwsze wizyty dla szczeniaków/kociąt, darmowe porady dotyczące Państwa Pupili, transport Pupili ras małych i średnich (na teranie: Dąbrowa, Chojny, Ruda, Rzgów, Stara Gadka, Gospodarz, Guzew). W naszym salonie znajduje się również MINI-Sklepik StylowegoPUPILA. Przyjmujemy psy i koty rasowe, jak i nierasowe o każdej wielkości.
2. Salon czynny jest podczas umówionych wcześniej wizyt.
3. Dla pewności, że usługa zostanie w danym dniu i o danej godzinie wykonana należy zarezerwować sobie termin pod nr tel. 690 324 713. SMS-em lub telefonicznie. Prosimy nie zapisywać Pupili poprzez Facebook’a. Wiadomości na Facebook’u czasami giną wśród innych powiadomień. To samo polecamy odnośnie wszelkich pytań. Dzwonić można Pn-Pt 09:00-18:00 oraz Sb 10:00-14:00 (w Święta nie). SMS-y można wysyłać przez całą dobę (również Niedzielę i Święta). Mimo wszystko zachęcamy do kontaktu poprzez SMS. Podanie w SMS-ie rasy i wieku pieska/kotka, rodzaju zabiegu (jeżeli jest to możliwe – czasu kiedy ostatni raz podobny zabieg był wykonany) oraz ewentualnych pytań przyspieszy komunikację. Podczas urlopu również staramy się być pod telefonem – jednak prosimy wtedy o wyrozumiałość. Nie prowadzimy zapisów poprzez aplikacje.
4. W związku z wieloma zapytaniami informujemy, że psy/koty w naszym salonie są strzyżone BEZ podania jakichkolwiek środków uspokajających i przemocy (prosimy również nie podawać samodzielnie takich środków psom/kotom przed wizytą w naszym salonie). Nie strzyżemy psów/kotów będących pod wpływem jakichkolwiek środków uspokajających!
5. Uprzejmie informujemy, że spóźnienie większe niż 15 min prowadzi do automatycznej anulacji wizyty ze względu na innych klientów. W momencie anulacji wizyty klient jest o tym informowany telefonicznie lub poprzez SMS. W naszym salonie jest to bezwzględnie przestrzegane. Dbając o komfort właścicieli i naszych czworonożnych klientów nie możemy pozwolić na to, aby klienci, którzy przyjdą punktualnie musieli czekać przez spóźnienie klientów, którzy wizytę mieli przed nimi. Nie wykonujemy usług „połowicznie”, ,,na szybko”.
6. Zawsze minimum dzień przed wizytą kontaktujemy się z klientami telefonicznie lub poprzez SMS z prośbą o potwierdzenie wizyty. Prosimy o jak najszybsze odpowiadanie na wiadomości. Jeżeli nie otrzymają Państwo żadnej informacji (najpóźniej dzień przed umówioną wizytą) prosimy o kontakt z salonem. W trakcie umawiania wizyt zdarzają się pomyłki i możliwe jest, że my i Państwo mamy zapisaną inną datę/godzinę wizyty.
7. W razie chęci rezygnacji z wizyty prosimy o jak najszybsze powiadomienie telefonicznie lub SMS – w miarę możliwości przynajmniej dzień wcześniej, abyśmy mieli czas na znalezienie innego klienta na Państwa miejsce. Klienci, którzy nie powiadomią nas o swojej nieobecności (przynajmniej 2h przed wizytą) nie są ponownie zapisywani.
8. W salonie używany jest wyłącznie profesjonalny sprzęt oraz kosmetyki dla zwierząt posiadające atest – renomowanych firm. Dysponujemy kosmetykami hipoalergicznymi. Kosmetyki dobierane są na każdej wizycie do aktualnego stanu i potrzeb włosa.
9. Usługi groomerskie wykonywane są na czystych i rozczesanych psach. Każda usługa pielęgnacyjna jest usługą kompleksową, która obejmuje profesjonalną kąpiel, strzyżenie/trymowanie/wyczesanie, higienę. WYJĄTEK: Kąpiel nie jest obowiązkowa jedynie w przypadku kotów.
10. Stanowisko pracy i narzędzia są po każdym kliencie poddawane dezynfekcji.
11. Właścicieli Pupili agresywnych prosimy o informowanie personelu o możliwości ugryzienia – już w momencie zapisywania na wizytę w celu rezerwacji większej ilości czasu i zabezpieczenie psa dobrze dopasowanym kagańcem. Posiadamy uniwersalne kagańce dla kotów. Jeżeli zachowanie Pupila jest nie do opanowania i wykonanie usługi stwarzałoby zagrożenie dla zdrowia Pupila bądź groomera, salon może odstąpić od wykonania usługi o czym niezwłocznie informuje właściciela oraz zastrzega sobie możliwość pobrania opłaty adekwatnej do poświęconego na usługę czasu.
12. Salon może odmówić przyjęcia niektórych ras psów.
13. Każdy czworonożny klient powinien posiadać książeczkę zdrowia z aktualnym kompletem obowiązkowych szczepień. Jest to sprawdzane podczas każdej wizyty. Szczególnie wymagane od nowych klientów.
14. Dla lepszego efektu strzyżenia, skrócenia czasu wykonywanej usługi, bezpieczeństwa psa i ułatwienia pracy groomera zaleca się wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych bez obecności właściciela. Pod nieobecność właściciela pies jest spokojniejszy i lepiej współpracuje z innym opiekunem. Przekłada się to również na lepszy efekt zabiegu. W przypadku pozostania właściciela z psem (jedynie w poczekalni – nie ma możliwości pozostania właściciela przy stole groomerskim – ponieważ to rozprasza groomera i wpływa negatywnie na bezpieczeństwo psa podczas strzyżenia, jak również z tego względu, że techniki groomerskie sa tajemnicą groomerską) koszt usługi jest większy wprost proporcjonalnie do czasu wydłużenia usługi do przeciętnie przyjętego na jej wykonanie czasu (50,00 zł / każde dodatkowe 0,5 h). Groomer musi być o tym poinformowany już podczas umawiania wizyty i musi wyrazić wtedy na to zgodę – aby zarezerwować więcej czasu na usługę, a psa zapisać jako ostatniego danego dnia – ponieważ niewiadomo czy zabieg potrwa 1,5 czy 3 h. Właściciel, który decyduję się pozostać w salonie zobowiązany jest do zachowania ciszy, wyłączenia telefonu komórkowego i pozostania w jednym miejscu. Za ewentualne niepowodzenia podczas zabiegów – w przypadku pozostania właściciela – odpowiedzialność ponosi właściciel czworonoga. WYJĄTEK: Punkt ten nie dotyczy sytuacji, w której groomer sam prosi właściciela o pomoc podczas zabiegów. O pomoc taką proszeni są najczęściej właściciele kotów.
15. Jeśli Pupil przeszedł lub cierpi na choroby neurologiczne, psychiczne, narządów ruchu, skórne, alergiczne i itp. prosimy o zgłoszenie tego faktu już w momencie UMAWIANIA WIZYTY. Wykonujący usługę nie ponosi odpowiedzialności za pogorszenie stanu zdrowia psa/kota, którego właściciel zataił istnienie choroby np. alergii, chorób serca, zaziębienia, padaczki lub niezrównoważeni psychicznego.
16. Psy/koty stare, chore, bojaźliwe oraz niezrównoważone psychicznie strzyżone są wyłącznie na żądanie właściciela i na jego odpowiedzialność. Dotyczy to również strzyżenie na krótko w okresie mrozów. Groomer może odmówić takiej usługi. Właściciel zobowiązany jest w takiej sytuacji do podpisania stosownego oświadczenia przed wykonaniem zabiegu.
17. Nie przyjmujemy suk/kotek w ciąży oraz w okresie cieczki/rui. Jeżeli klient nie poinformuje o ciąży suki/kotki personelu zabiegi odbywają się na jego odpowiedzialność. Zabiegi pielęgnacyjne mogą niekorzystnie wpływać na ciąże. Cieczka/ruja w suk/kotek może niekorzystnie wpływać na innych czworonożnych klientów salonu. W czasie cieczki/rui suki/kotki są również bardziej pobudzone – co często utrudnia przeprowadzenie zabiegów. Wizyty suk/kotek, które dostały cieczkę/ruję staramy się zawsze jak najkorzystniej przekładać – zamieniać z innym klientami.
18. Jeżeli jest to pierwsza wizyta psa/kota w salonie (zwłaszcza szczeniaki i kocięta) prosimy o tym uprzedzić umawiając wizytę – w celu rezerwacji większej ilości czasu dla Państwa Pupila. Za większą ilość czasu poświęconą szczeniaczkom (ze względu na ich możliwe nieco niesforne zachowanie na pierwszej wizycie) – nie jest doliczana dodatkowa opłata.
19. Rozczesywanie kołtunów, jak również pielęgnacja Pupila, który nie bywa w salonie groomerskim regularnie, w zalecanych odstępach czasu, są dodatkowo płatne! Cena ustalana jest na miejscu po obejrzeniu Pupila. W TAKIM PRZYPADKU PROSIMY KONIECZNIE O INFORMACJĘ PODCZAS UMAWIANIA WIZYTY – W CELU REZERWACJI WIĘKSZEJ ILOŚCI CZASU. Jeżeli nie będzie takiej informacji przynajmniej dzień wcześniej, a groomer uzna, że Pupil nie zmieści się w przeciętnie przeznczonym czasie, wizyta zostanie przełożona i będzie wiązała się z dodatkową dopłatą 80,00 za brak wcześniejszej informacji i jej przełożenie tego samego dnia. Zalecana częstotliwość wizyt zawarta jest w cenniku naszego salonu. Cennik dostępny jest w salonie, na stronie internetowej salonu www.stylowy-pupil.pl oraz na Facebook’u.
20. W przypadku bardzo mocno skołtunionej okrywy wcześniej ustalona fryzura może ulec zmianie – liczy się przede wszystkim dobro i komfort Pupila. Nie rozczesujemy Pupili agreswnych. Jeżeli zachowanie Pupili na to pozwala taki Pupil może, na życzenie właściciela, zostać cały ogolony.
21. Bardzo prosimy nie karmić pupila bezpośrednio przed wizytą i zapewnić mu możliwość załatwienia się.
22. Prosimy przekładać wizytę minimum dzień wcześniej, jeżeli pupil w ostatnim tygodniu miał problemy żołądkowe.
23. Ewentualne usuwanie kleszczy jest obowiązkowe i wykonywane jest na koszt właściciela psa lub kota bez wcześniejszego uzgodnienia. Nie przyjmujemy psów zapchlonych. Prosimy o zwalczenie tego problemu przed wizytą. W przypadku przyprowadzenia na wizytę zapchlonego psa/kota (czego fakt wyjdzie dopiero w trakcie zabiegu) do ceny zabiegu doliczana jest opłata 100,00 zł. W takiej sytuacji groomer może również w trakcie odmówić wykonania zabiegu do końca – w takim przypadku pobierana jest oplata 80,00 zł.
24. Pies/kot zostaje wydany wyłącznie osobie, która go dostarczyła do salonu lub przez nią wskazanej.
25. Salon zastrzega sobie prawo do wykorzystywania zdjęć Pupili przed, w trakcie i po zabiegach w celach reklamowych salonu – bez ponoszenia opłat na rzecz ich właścicieli. Metamorfozy Pupili są naszą autorską pracą.
26. Za nieodebranie psa/kota do wskazanej godziny doliczana jest opłata 50,00 zł / 0,5 h. Naliczenie obowiązuje od godziny zamknięcia salonu w danym dniu, o której klient jest zawsze informowany. Możliwość wcześniejszego przyprowadzenia Pupila lub późniejszego odbioru należy zawsze wcześniej ustalić – przynajmniej dzień wcześniej. Czasami nie są one możliwe ze względu na innych klientów (nie wszystkie czworonogi lubią inne czworonogi).
27. Klienci dostają zawsze, w ciągu tygodnia od wizyty, słowny lub SMS-owy feedback dotyczący zachowania Pupila podczas zabiegu, stanu włosa, zębów i ewentualnych zauważonych przez groomera kwestii zdrowotnych.
28. Dokładamy starań, by przekazanie Pupila na zabieg odbywało się „w wejściu” i było jak najsprawniejsze, by Pupil jak najmniej się tym faktem emocjonował. Wszelkie porady udzielane są po wizycie, gdy Pupil cieszy się na powrót właściciela.
29. Powyższy regulamin jest autorską pracą Marzeny Kurasik – właścicielki Salonu StylowyPUPIL Łódź. Kopiowanie, modyfikowanie, powielanie, przenoszenie na inne salony, umieszczanie w innych witrynach czy też serwisach – bez wiedzy i zgody autorki, jest zabronione i jest naruszeniem art. 17 oraz art. 23 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 roku.