.
UMAWIAJĄC WIZYTĘ W NASZYM SALONIE I POZOSTAWIAJĄC PSA/KOTA POD NASZĄ OPIEKĄ
KLIENT AKCEPTUJE WSZYSTKIE PUNKTY PONIŻSZEGO REGULAMINU.
obowiązuje od: 01.01.2020 r.
Regulamin Salonu groomerskiego StylowyPUPIL.
- Salon czynny jest podczas umówionych wcześniej wizyt.
- Dla pewności, że usługa zostanie w danym dniu i o danej godzinie wykonana należy zarezerwować sobie termin pod nr tel. 690 324 713 lub osobiście w salonie. Prosimy nie zapisywać Pupili poprzez Facebook’a. Wiadomości na Facebook’u czasami gdzieś umykają. Jeżeli nie odbierzemy telefonu zawsze oddzwonimy tego samego dnia – lub w następny dzień roboczy, jeżeli dzwoniliście Państwo w czasie, w którym telefon był nieczynny. Telefon czynny jest PON-PT w godz.: 9:00-18:00, SB w godz.: 10:00-14:00. We wszystkie święta telefon jest nieczynny. Podczas urlopu również staramy się być pod telefonem – jednak prosimy wtedy o wyrozumiałość.
- W związku z wieloma zapytaniami informujemy, że psy/koty w naszym salonie są strzyżone BEZ podania jakichkolwiek środków uspokajających i przemocy (prosimy również nie podawać samodzielnie takich środków psom/kotom przed wizytą w naszym salonie). Nie strzyżemy psów/kotów będących pod wpływem jakichkolwiek środków uspokajających!
- Uprzejmie informujemy, że spóźnienie większe niż 15 min prowadzi do automatycznej anulacji wizyty ze względu na innych klientów. W momencie anulacji wizyty klient jest o tym informowany telefonicznie lub poprzez SMS. W naszym salonie jest to bezwzględnie przestrzegane. Dbając o komfort właścicieli i naszych czworonożnych klientów nie możemy pozwolić na to, aby klienci, którzy przyjdą punktualnie musieli czekać przez spóźnienie klientów, którzy wizytę mieli przed nimi. Nie wykonujemy usług „połowicznie” ,,na szybko”.
- Zawsze minimum dzień przed wizytą kontaktujemy się z klientami telefonicznie lub poprzez SMS z prośbą o potwierdzenie wizyty. Prosimy o jak najszybsze odpowiadanie na wiadomości. Jeżeli nie otrzymają Państwo żadnej informacji (najpóźniej dzień przed umówioną wizytą) prosimy o kontakt z salonem. W trakcie umawiania wizyt zdarzają się pomyłki i możliwe jest, że my i Państwo mamy zapisaną inną datę/godzinę wizyty.
- W razie chęci rezygnacji z wizyty prosimy o jak najszybsze powiadomienie telefonicznie lub SMS – w miarę możliwości przynajmniej dzień wcześniej, abyśmy mieli czas na znalezienie innego klienta na Państwa miejsce. Klienci, którzy nie powiadomią nas o swojej nieobecności (przynajmniej 2h przed wizytą) nie są ponownie zapisywani.
- W salonie używany jest wyłącznie profesjonalny sprzęt oraz kosmetyki dla zwierząt posiadające atest – renomowanych firm.
- Usługi groomerskie wykonywane są na czystych i rozczesanych psach. Każda usługa pielęgnacyjna jest usługą kompleksową, która obejmuje profesjonalną kąpiel, strzyżenie/trymowanie/wyczesanie, higienę. WYJĄTEK: Kąpiel nie jest obowiązkowa jedynie w przypadku kotów.
- Stanowisko pracy i narzędzia są po każdym kliencie poddawane dezynfekcji.
- Właścicieli Pupili agresywnych prosimy o informowanie personelu o możliwości ugryzienia i zabezpieczenie psa kagańcem – w momencie zapisywania na wizytę. Jeżeli zachowanie Pupila jest nie do opanowania i wykonanie usługi stwarzałoby zagrożenie dla zdrowia Pupila bądź groomera, salon może odstąpić od wykonania usługi o czym niezwłocznie informuje właściciela oraz zastrzega sobie możliwość pobrania opłaty adekwatnej do poświęconego na usługę czasu.
- Salon może odmówić przyjęcia niektórych ras psów.
- Każdy czworonożny klient powinien posiadać książeczkę zdrowia z aktualnym kompletem obowiązkowych szczepień. Jest to sprawdzane podczas każdej wizyty. Szczególnie wymagane od nowych klientów.
- Dla lepszego efektu strzyżenia, skrócenia czasu wykonywanej usługi, bezpieczeństwa psa i ułatwienia pracy groomera psy strzyżone są bez obecności właściciela. Pod nieobecność właściciela pies jest spokojniejszy i współpracuje z innym opiekunem. W przypadku pozostania właściciela z psem (w poczekalni lub przy piesku) koszt usługi jest większy o 200%. Groomer musi być o tym poinformowany już podczas umawiania wizyty – aby zarezerwować więcej czasu na usługę. Właściciel, który decyduję się pozostać w salonie (w poczekalni lub przy piesku) zobowiązany jest do zachowania ciszy, wyłączenia telefonu komórkowego i pozostania w jednym miejscu. Za ewentualne niepowodzenia podczas zabiegów – w przypadku pozostania właściciela – odpowiedzialność ponosi właściciel czworonoga. WYJĄTEK: Punkt ten nie dotyczy sytuacji, w której groomer sam prosi właściciela o pomoc podczas zabiegów. O pomoc taką proszeni są najczęściej właściciele kotów.
- Jeśli Pupil przeszedł lub cierpi na choroby neurologiczne, psychiczne, narządów ruchu, skórne, alergiczne i itp. prosimy o zgłoszenie tego faktu już w momencie UMAWIANIA WIZYTY. Wykonujący usługę nie ponosi odpowiedzialności za pogorszenie stanu zdrowia psa/kota, którego właściciel zataił istnienie choroby np. alergii, chorób serca, zaziębienia, padaczki lub niezrównoważeni psychicznego.
- Psy/koty stare, chore, bojaźliwe oraz niezrównoważone psychicznie strzyżone są wyłącznie na żądanie właściciela i na jego odpowiedzialność. Dotyczy to również strzyżenie na krótko w okresie mrozów. Groomer może odmówić takiej usługi.
- Nie przyjmujemy suk/kotek w ciąży oraz w okresie cieczki/rui. Jeżeli klient nie poinformuje o ciąży suki/kotki personelu zabiegi odbywają się na jego odpowiedzialność. Zabiegi pielęgnacyjne mogą niekorzystnie wpływać na ciąże. Cieczka/ruja w suk/kotek może niekorzystnie wpływać na innych czworonożnych klientów salonu. W czasie cieczki/rui suki/kotki są również bardziej pobudzone – co często utrudnia przeprowadzenie zabiegów. Wizyty suk/kotek, które dostały cieczkę/ruję staramy się zawsze jak najkorzystniej przekładać – zamieniać z innym klientami.
- Jeżeli jest to pierwsza wizyta psa/kota w salonie (zwłaszcza szczeniaki i kocięta) prosimy o tym uprzedzić umawiając wizytę – w celu rezerwacji większej ilości czasu dla Państwa Pupila. Za większą ilość czasu poświęconą szczeniaczkom (ze względu na ich możliwe nieco niesforne zachowanie na pierwszej wizycie) – nie jest doliczana dodatkowa opłata.
- Rozczesywanie kołtunów, jak również pielęgnacja Pupila, który nie bywa w salonie groomerskim regularnie, w zalecanych odstępach czasu, są dodatkowo płatne! Cena ustalana jest na miejscu po obejrzeniu Pupila. W TAKIM PRZYPADKU PROSIMY KONIECZNIE O INFORMACJĘ PODCZAS UMAWIANIA WIZYTY – W CELU REZERWACJI WIĘKSZEJ ILOŚCI CZASU. Jeżeli nie będzie takiej informacji przynajmniej dzień wcześniej, a groomer uzna, że Pupil nie zmieści się w przeciętnie przeznczonym czasie, wizyta zostanie przełożona i będzie wiązała się jeszcze z dodatkową dopłatą 40,00 zł za brak wcześniejszej informacji i jej przełożenie tego samego dnia. Zalecana częstotliwość wizyt zawarta jest w cenniku naszego salonu. Cennik dostępny jest na w salonie, na stronie internetowej salonu oraz na Facebook’u.
- W przypadku bardzo mocno skołtunionej okrywy wcześniej ustalona fryzura może ulec zmianie – liczy się przede wszystkim dobro i komfort Pupila. Nie rozczesujemy Pupili agreswnych. Jeżeli zachowanie Pupili na to pozwala taki Pupil może, na życzenie właściciela, zostać cały ogolony.
- Bardzo prosimy nie karmić pupila bezpośrednio przed wizytą i zapewnić mu możliwość załatwienia się.
- Prosimy przekładać wizytę minimum dzień wcześniej, jeżeli pupil w ostatnim tygodniu miał problemy żołądkowe.
- Ewentualne zwalczanie insektów jest obowiązkowe i wykonywane jest na koszt właściciela psa lub kota bez wcześniejszego uzgodnienia.
- Pies/kot zostaje wydany wyłącznie osobie, która go dostarczyła do salonu lub przez nią wskazanej.
- Salon zastrzega sobie prawo do wykorzystywania zdjęć Pupili przed, w trakcie i po zabiegach w celach reklamowych salonu – bez ponoszenia opłat na rzecz ich właścicieli. Metamorfozy Pupili są naszą autorską pracą.
- Za nieodebranie psa/kota do wskazanej godziny doliczana jest opłata 30,00 zł / 0,5 h. Naliczenie obowiązuje od godziny zamknięcia salonu w danym dniu, o której klient jest zawsze informowany. Możliwość wcześniejszego przyprowadzenia Pupila lub późniejszego odbioru należy zawsze wcześniej ustalić – przynajmniej dzień wcześniej. Czasami nie są one możliwe ze względu na innych klientów (nie wszystkie czworonogi lubią inne czworonogi).