Home / All Posts / Regulamin salonu

Regulamin salonu

.

UMAWIAJĄC WIZYTĘ W NASZYM SALONIE I POZOSTAWIAJĄC PSA/KOTA POD NASZĄ OPIEKĄ

KLIENT AKCEPTUJE WSZYSTKIE PUNKTY PONIŻSZEGO REGULAMINU.

obowiązuje od: 01.01.2020 r.

Regulamin Salonu groomerskiego StylowyPUPIL.
  1. Salon czynny jest podczas umówionych wcześniej wizyt.
  2. Dla pewności, że usługa zostanie w danym dniu i o danej godzinie wykonana należy zarezerwować sobie termin pod nr tel. 690 324 713 lub osobiście w salonie. Prosimy nie zapisywać Pupili poprzez Facebook’a. Wiadomości na Facebook’u czasami gdzieś umykają. Jeżeli nie odbierzemy telefonu zawsze oddzwonimy tego samego dnia – lub w następny dzień roboczy, jeżeli dzwoniliście Państwo w czasie, w którym telefon był nieczynny. Telefon czynny jest PON-PT w godz.: 9:00-18:00, SB w godz.: 10:00-14:00. We wszystkie święta telefon jest nieczynny. Podczas urlopu również staramy się być pod telefonem – jednak prosimy wtedy o wyrozumiałość.
  3. W związku z wieloma zapytaniami informujemy, że psy/koty w naszym salonie są strzyżone BEZ podania jakichkolwiek środków uspokajających i przemocy (prosimy również nie podawać samodzielnie takich środków psom/kotom przed wizytą w naszym salonie). Nie strzyżemy psów/kotów będących pod wpływem jakichkolwiek środków uspokajających!
  4. Uprzejmie informujemy, że spóźnienie większe niż 15 min prowadzi do automatycznej anulacji wizyty ze względu na innych klientów. W momencie anulacji wizyty klient jest o tym informowany telefonicznie lub poprzez SMS. W naszym salonie jest to bezwzględnie przestrzegane. Dbając o komfort właścicieli i naszych czworonożnych klientów nie możemy pozwolić na to, aby klienci, którzy przyjdą punktualnie musieli czekać przez spóźnienie klientów, którzy wizytę mieli przed nimi. Nie wykonujemy usług „połowicznie” ,,na szybko”.
  5. Zawsze minimum dzień przed wizytą kontaktujemy się z klientami telefonicznie lub poprzez SMS z prośbą o potwierdzenie wizyty. Prosimy o jak najszybsze odpowiadanie na wiadomości. Jeżeli nie otrzymają Państwo żadnej informacji (najpóźniej dzień przed umówioną wizytą) prosimy o kontakt z salonem. W trakcie umawiania wizyt zdarzają się pomyłki i możliwe jest, że my i Państwo mamy zapisaną inną datę/godzinę wizyty.
  6. W razie chęci rezygnacji z wizyty prosimy o jak najszybsze powiadomienie telefonicznie lub SMS – w miarę możliwości przynajmniej dzień wcześniej, abyśmy mieli czas na znalezienie innego klienta na Państwa miejsce. Klienci, którzy nie powiadomią nas o swojej nieobecności (przynajmniej 2h przed wizytą) nie są ponownie zapisywani.
  7. W salonie używany jest wyłącznie profesjonalny sprzęt oraz kosmetyki dla zwierząt posiadające atest – renomowanych firm.
  8. Usługi groomerskie wykonywane są na czystych i rozczesanych psach. Każda usługa pielęgnacyjna jest usługą kompleksową, która obejmuje profesjonalną kąpiel, strzyżenie/trymowanie/wyczesanie, higienę. WYJĄTEK: Kąpiel nie jest obowiązkowa jedynie w przypadku kotów.
  9. Stanowisko pracy i narzędzia są po każdym kliencie poddawane dezynfekcji.
  10. Właścicieli Pupili agresywnych prosimy o informowanie personelu o możliwości ugryzienia i zabezpieczenie psa kagańcem – w momencie zapisywania na wizytę. Jeżeli zachowanie Pupila jest nie do opanowania i wykonanie usługi stwarzałoby zagrożenie dla zdrowia Pupila bądź groomera, salon może odstąpić od wykonania usługi o czym niezwłocznie informuje właściciela oraz zastrzega sobie możliwość pobrania opłaty adekwatnej do poświęconego na usługę czasu.
  11. Salon może odmówić przyjęcia niektórych ras psów.
  12. Każdy czworonożny klient powinien posiadać książeczkę zdrowia z aktualnym kompletem obowiązkowych szczepień. Jest to sprawdzane podczas każdej wizyty. Szczególnie wymagane od nowych klientów.
  13. Dla lepszego efektu strzyżenia, skrócenia czasu wykonywanej usługi, bezpieczeństwa psa i ułatwienia pracy groomera psy strzyżone są bez obecności właściciela. Pod nieobecność właściciela pies jest spokojniejszy i współpracuje z innym opiekunem. W przypadku pozostania właściciela z psem (w poczekalni lub przy piesku) koszt usługi jest większy o 200%. Groomer musi być o tym poinformowany już podczas umawiania wizyty – aby zarezerwować więcej czasu na usługę. Właściciel, który decyduję się pozostać w salonie (w poczekalni lub przy piesku) zobowiązany jest do zachowania ciszy, wyłączenia telefonu komórkowego i pozostania w jednym miejscu. Za ewentualne niepowodzenia podczas zabiegów – w przypadku pozostania właściciela – odpowiedzialność ponosi właściciel czworonoga. WYJĄTEK: Punkt ten nie dotyczy sytuacji, w której groomer sam prosi właściciela o pomoc podczas zabiegów. O pomoc taką proszeni są najczęściej właściciele kotów.
  14. Jeśli Pupil przeszedł lub cierpi na choroby neurologiczne, psychiczne, narządów ruchu, skórne, alergiczne i itp. prosimy o zgłoszenie tego faktu już w momencie UMAWIANIA WIZYTY. Wykonujący usługę nie ponosi odpowiedzialności za pogorszenie stanu zdrowia psa/kota, którego właściciel zataił istnienie choroby np. alergii, chorób serca, zaziębienia, padaczki lub niezrównoważeni psychicznego.
  15. Psy/koty stare, chore, bojaźliwe oraz niezrównoważone psychicznie strzyżone są wyłącznie na żądanie właściciela i na jego odpowiedzialność. Dotyczy to również strzyżenie na krótko w okresie mrozów. Groomer może odmówić takiej usługi.
  16. Nie przyjmujemy suk/kotek w ciąży oraz w okresie cieczki/rui. Jeżeli klient nie poinformuje o ciąży suki/kotki personelu zabiegi odbywają się na jego odpowiedzialność. Zabiegi pielęgnacyjne mogą niekorzystnie wpływać na ciąże. Cieczka/ruja w suk/kotek może niekorzystnie wpływać na innych czworonożnych klientów salonu. W czasie cieczki/rui suki/kotki są również bardziej pobudzone – co często utrudnia przeprowadzenie zabiegów. Wizyty suk/kotek, które dostały cieczkę/ruję staramy się zawsze jak najkorzystniej przekładać – zamieniać z innym klientami.
  17. Jeżeli jest to pierwsza wizyta psa/kota w salonie (zwłaszcza szczeniaki i kocięta) prosimy o tym uprzedzić umawiając wizytę – w celu rezerwacji większej ilości czasu dla Państwa Pupila. Za większą ilość czasu poświęconą szczeniaczkom (ze względu na ich możliwe nieco niesforne zachowanie na pierwszej wizycie) – nie jest doliczana dodatkowa opłata.
  18. Rozczesywanie kołtunów, jak również pielęgnacja Pupila, który nie bywa w salonie groomerskim regularnie, w zalecanych odstępach czasu, są dodatkowo płatne! Cena ustalana jest na miejscu po obejrzeniu Pupila. W TAKIM PRZYPADKU PROSIMY KONIECZNIE O INFORMACJĘ PODCZAS UMAWIANIA WIZYTY – W CELU REZERWACJI WIĘKSZEJ ILOŚCI CZASU. Jeżeli nie będzie takiej informacji przynajmniej dzień wcześniej, a groomer uzna, że Pupil nie zmieści się w przeciętnie przeznczonym czasie, wizyta zostanie przełożona i będzie wiązała się jeszcze z dodatkową dopłatą 40,00 zł za brak wcześniejszej informacji i jej przełożenie tego samego dnia. Zalecana częstotliwość wizyt zawarta jest w cenniku naszego salonu. Cennik dostępny jest na w salonie, na stronie internetowej salonu oraz na Facebook’u.
  19. W przypadku bardzo mocno skołtunionej okrywy wcześniej ustalona fryzura może ulec zmianie – liczy się przede wszystkim dobro i komfort Pupila. Nie rozczesujemy Pupili agreswnych. Jeżeli zachowanie Pupili na to pozwala taki Pupil może, na życzenie właściciela, zostać cały ogolony.
  20. Bardzo prosimy nie karmić pupila bezpośrednio przed wizytą i zapewnić mu możliwość załatwienia się.
  21. Prosimy przekładać wizytę minimum dzień wcześniej, jeżeli pupil w ostatnim tygodniu miał problemy żołądkowe.
  22. Ewentualne zwalczanie insektów jest obowiązkowe i wykonywane jest na koszt właściciela psa lub kota bez wcześniejszego uzgodnienia.
  23. Pies/kot zostaje wydany wyłącznie osobie, która go dostarczyła do salonu lub przez nią wskazanej.
  24. Salon zastrzega sobie prawo do wykorzystywania zdjęć Pupili przed, w trakcie i po zabiegach w celach reklamowych salonu – bez ponoszenia opłat na rzecz ich właścicieli. Metamorfozy Pupili są naszą autorską pracą.
  25. Za nieodebranie psa/kota do wskazanej godziny doliczana jest opłata 30,00 zł / 0,5 h. Naliczenie obowiązuje od godziny zamknięcia salonu w danym dniu, o której klient jest zawsze informowany. Możliwość wcześniejszego przyprowadzenia Pupila lub późniejszego odbioru należy zawsze wcześniej ustalić – przynajmniej dzień wcześniej. Czasami nie są one możliwe ze względu na innych klientów (nie wszystkie czworonogi lubią inne czworonogi).